Duygusal Zeka

Six Seconds 

Six Seconds 

 

 

Six Seconds, iç görü, bağlantı ve amaçla dolup taşan bir dünya için öğrenilebilir, ölçülebilir, bilimsel Duygusal Zeka becerilerini uygulayan ve paylaşan global bir topluluktur.


Araştırmalar, Duygusal Zeka'nın etkililiği, refahı, ilişkileri ve yaşam kalitesini artırdığını göstermektedir. Dolayısıyla, Six Seconds'ın vizyonu dünya çapında Duygusal Zeka becerilerini uygulayan bir milyar insandır. Bu olumlu değişime yardımcı olmak için Six Seconds, orijinal metodolojisi ile, kanıta dayalı araçların kullanımında koçlara, eğitimcilere ve liderlere yönelik sertifikasyon eğitimleri  vermektedir. Bunlara, bireysel ve örgütsel değerlendirmeler, vaka çalışmaları ve yayınlar dahildir.


1997 yılında kurulan Six Seconds, kendini %100 Duygusal Zeka gelişimine adamış ilk ve en büyük organizasyondur. Six Seconds, Duygusal Zeka ile değer yaratmak için en iyi uygulamaları araştırmakta ve yaygınlaştırmaktadır.

25'ten fazla ülkede ofisleri ve temsilcileri olan topluluk 157 ülkeye ulaşmaktadır. Müşterileri arasında, HSBC, FedEx, ABD Donanması, Emaar, Lenovo, okullar ve STK’lar ve dünyadaki bireyler gibi geniş oluşumları içermektedir. Çocukların öğrenmeyi sevdiği okullardan, insanların geliştiği kurumlara, hayatları yeniden inşa eden programlara kadar, Six Seconds'un çözümleri hayat değiştiriyor ve insanları olumlu bir geleceğe sahip olmaları için güçlendiriyor.
İşletmeler, devlet kurumları, kar amacı gütmeyen kuruluşlar, okullar ve toplum kuruluşları, küresel geçerliliği, güçlü bilimsel temeli ve pratik uygulamaları nedeniyle Six Seconds'un araçlarını ve yöntemlerini tercih etmektedir.

Bugüne kadar 470'den fazla eğitim, 18.729 sanal konferans katılımcısı, topluluğundaki 65.103 üyesi ve 11.500'den fazla Duygusal Zeka Sertifikasyonu mezunu ile Duygusal Zeka alanında öncüdür.

 

Bir milyar insan Duygusal Zekayı deneyimlese ne olur?

Kendimiz ve çevremizle bağlantı kurarız. Tepki vermek yerine yanıt veririz. Daha dikkatli seçimler yapmak için gerekli becerileri ediniriz. Sonuçta iyiye gitmiş oluruz.

20 yıllık global deneyim ve kapsamlı araştırmayla Six Seconds Duygusal Zekanın (EQ) bilimsel tabanlı becerilerinin değişim için gerekli olduğunu kanıtlamıştır. Bu beceriler öğrenilebilir olup;

  • Etkililik,
  • İlişkiler,
  • Yaşam kalitesi ve
  • Refahı güçlendirir.

Six Seconds müşterilerine; okullar, toplumsal kuruluşlar ve dünya çapındaki bireylerin yanı sıra HSBC, P&G, FedEx, Sheraton, Shell, Sanofi-Aventis, L’oreal, Amex, ABD Deniz Kuvvetleri, Emaar, Lenovo, Qatar Airways gibi büyük kuruluşlarda dahildir.

Çocukların öğrenmeyi sevdikleri okullardan, insanların geliştikleri kurumlara, hayatı yeniden inşa etmek üzere programlara kadar Six Seconds’ın çözümleri dönüştürücü olup, olumlu bir geleceğe sahip olmak üzere insanlara güç vermektedir. 

Duygusal Zeka alanında Global liderliği, bilimsel güvenilirliği, ciddi birikime dayalı eğitim ilkeleri, özgün öğrenme modeli ve araçları ile Six Seconds alanının lider kuruluşudur.

 

 

Hayatın Ritmi, Six Seconds’ın Türkiye partneridir.

Bu önemli sorumluluğu onur duyarak taşıyoruz.

http://www.6seconds.org/about/global-network/partners/


Önerilen Ziyaretler