Tüm Etkinlikler

Gözlerinin İçine Başka Marka Girmesin! Müşteri Sadakati ve Deneyimi için Duygusal Zeka

Gözlerinin İçine Başka Marka Girmesin!                                                                                                                                    Müşteri Sadakati ve Deneyimi için Duygusal Zeka
Paylaş


Gözlerinin İçine Başka “Marka” Girmesin!

Müşteri Sadakati ve Deneyimi için Duygusal Zeka...

 

“Sadakat nedir?”, “Müşteri Sadakati nasıl sağlanır?”, “Müşteri Sadakati için neler yapmak, neler yapmamak gerekir?”

25 Nisan’da, Radisson Blu Şişli Hotel'de gerçekleştirilecek olan  “Müşteri Sadakati ve Müşteri Deneyimi Konferansı”na Kurucumuz ve Eğitmenimiz Erdem Ercan konuşmacı olarak katılacaktır.

Konferans hakkında detaylı bilgi için http://clxconference.erpakademisi.com sayfasını ziyaret edebilirsiniz.




2018-04-25 09:00:00