Blog

İşyerindeki ilişkilerin çalışanlar için önemi

İşyerindeki ilişkilerin çalışanlar için önemi
Paylaş

2016-11-17 18:41:07

2012 yılında Six Seconds tarafından Amerika’da gerçekleştirilen bir araştırmada çalışanlara “ iş yerinde yaşadığınız problemlerin yüzde kaçı teknik/finansal veya kişi/ilişkisel problemlere bağlıdır?” diye sorulduğunda katılımcıların% 66’sı kişi/ilişki kaynaklı, %34’ü teknik/finansal kaynaklı olarak yanıt vermişlerdir.


Çağımızın iş yaşamında yetenekli olan çalışanları bünyelerine katabilmek ve bağlılıklarını sağlayabilmek için şirketler kıyasıya bir mücadele vermektedirler. Ancak araştırmalardan alınan sonuçlara göre çalışanlardan yüksek performans ve bağlılık alabilmek için en dikkat edilmesi gereken konu işyerindeki ilişkilerdir.


Çalışanların üstün olabilecekleri ve şirketleri ile uzun süre çalışabilecekleri iklimler için “Duygusal Zeka”sı yüksek lidere ihtiyaç vardır. Aynı şekilde yüksek “Duygusal Zeka”ya sahip olan çalışanlar arasında da işten ayrılma oranı düşerken performanları diğerlerine göre üstün olacaktır.


Duygusal Zeka çok başarılı metodlar ile tespit edilebilmekte, değerli araç ve yöntemlerle geliştirilebilmektedir. Günümüz çalışma ortamları için Duygusal Zeka eğitimleri bilgece ve gerekli bir yatırımdır.


Bu eğitimleri dünyada pek çok uluslararası şirket ile gerçekleştiren “Six Seconds”ın Türkiye partneri “Hayatın Ritmi” ulusal şirketler ile gerçekleştirmektedir.
Sizde organizasyonuzda kalıcı çalışanlar ve çalışanlar arasında etkin ilişkiler için farklı bir yaklaşım isterseniz lütfen bizimle temasa geçiniz. 

 

Sanem CEYHAN

Hayatın Ritmi

İş Geliştirme Direktörü







Önerilen Ziyaretler
En Çok Okunan Blog Yazıları
Diğer Blog Yazıları